onsdag den 25. juli 2012

Kyllingen blev en ugle

Jeg fortalte min mor om det mislykkede kort, og så sagde hun at jeg skulle da have lavet en ugle i stedet for.



Det tænkte jeg lidt over, og så kom jeg i tanke om at jeg havde set en ugle, i en biblioteksbog, som jeg har her hjemme.
Den var en del af en studenter uro, men mon ikke den passede til mit kort?








Nu har jeg simpelthen skrabt kyllingen væk med min skalpel, og limet uglen oven på.



Jeg synes dog stadig, der mangler noget.
Jeg ved bare ikke helt hvad... måske en kortere blyant til venstre over SK og O??

Det vil jeg tænke over til i morgen, for nu vil jeg ikke lave mere papirklip i dag.

Jeg vil der imod plante mig ned i sofaen, og se en standup DVD, imens jeg sluprer cola og guffer honning melon.
:-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar